Неділя, 24.09.2017, 20:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Кременчуцької ЗОШ№23

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Історія і сьогодення ЗОШ№23

 
54 роки назад, у 1956 році на правому березі Дніпра, біля дренажного каналу виросла 4-поверхова красуня-школа. До 1965 року це був перший в місті інтернат. Колектив школи очолював у той час Коротич Сергій Тарасович, який за свою працю був нагороджений орденом Леніна. У 1965 році інтернат перейшов у нову будівлю, а на його місці відкрили середню школу № 23. За 54 роки свого існування школа має певну систему роботи, спрямовану на створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морально-естетичного, фізичного розвитку; на виховання національно свідомого громадянина України; на забезпечення індивідуальних освітніх потреб особистості учня, випускника школи; на визначення та реалізацію світогляду, власної життєвої позиції, життєвого успіху. Організація навчально-виховного процесу з механізмом диференціації дозволяє розвивати природні здібності та задатки дітей, створює їм умови для творчого самовдосконалення. У школі працює 43 досвідчені педагоги, які є справжніми майстрами своєї справи, діє методична рада школи, 7 методичних об’єднань, 4 творчі групи. Методична рада школи працює таким чином, щоб охопити всі ланки навчально-виховного процесу, сприяти розвитку творчого потенціалу педагогів, надавати методичну допомогу молодим вчителям. Характерним для школи є створення усіх необхідних умов для розвитку здібностей та обдаровань учнів. Досвід багатьох учителів школи став надбанням педагогів міста Кременчука та Полтавської області. У школі працює наукове товариство, члени якого займаються науково-дослідницькою роботою. Під керівництвом учителів школи учні отримують навички роботи з додатковою літературою, вчаться аналізувати отримані результати, робити висновки та проводити пошукову, дослідницьку роботу. Вибір професії, вміння знайти своє місце в складних умовах ринкової економіки, вміння приймати самостійні рішення – все це вимагає від випускника достатнього рівня знань. Саме тому обрані профілі навчання: 10 клас – економічний; 11 клас – технологічний. Учні 10 та 11 класів поглиблено вивчають економіку, комп’ютерні технології автоматизованого проектування, які необхідно знати при виборі інженерних професій – спеціалістів для вагонного та сталеливарного заводів. З 5 класу розпочинається пропедевтична робота щодо профільного навчання в старших класах, головною метою якої є ознайомлення учнів з основними поняттями економіки й інформатики та формування навичок опрацювання інформації за допомогою сучасних комп’ютерних технологій з метою їх широкого застосування для вирішення навчальних та виховних завдань. У класах допрофільного навчання створені умови для виявлення нахилів і здібностей учнів, формування практичного досвіду та інтересів у різних сферах трудової діяльності. Профільне навчання в старшій школі спрямоване на розвиток творчої самостійності, створення умов для подальшої професійної підготовки, вибору професії або сфери діяльності, формування системи уявлень, ціннісних орієнтацій, дослідницьких умінь і навичок. Постійно проводиться моніторинг та коригування процесу впровадження профільного навчання в школі. Організація навчально-виховного процесу з механізмом диференціації дозволяє розвивати природні здібності та задатки дітей, створює їм умови для творчого самовдосконалення. 
Випускником нашої школи Івушкіним В.Е. створено сайт учнів школи( шукайте його за адресою http://www.shkola23-kremenchug.narod.ru ). На сайті ви можете відвідати шкільний фотомузей, познайомитись з історією та сьогоденням школи, переглянути фотозвіти зі свят, поспілкуватись з іншими випускниками та учнями школи
 
 
 
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz