Неділя, 24.09.2017, 20:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Кременчуцької ЗОШ№23

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

На допомогу класному керівнику

 Пам’ятка молодому вчителеві
  • Вивчай можливості кожного майбутнього вихованця. Пам’ятай: без знання стану здоров»я дітей неможливе правильне навчання й виховання їх. Виховання має сприяти зціленню дитини від хвороб, набутих в порередні роки.
  • Вступаючи в контакт з дітьми, не варто будувати зверхні відносини з ними. Пам’ятай: навіть малюк у взаєминах з дорослими якоюсь мірою прагне відстоювати свою незалежність. Від спільних колективних дій учителя та учня залежить успіх справи.
  • Намагайся частіше хвалити, заохочувати вихованців. Вивчай індивідуальні можливості та потреби кожного з них, наполегливо оволодівай методикою педагогічної співпраці.
  • Частіше усміхайся. Пам’ятай: твоя усмішка при вході до класу свідчить про те, що зустріч з дітьми приємна, усмішка створює загальний позитивний настрій дітей.
  • Плануючи свої перші уроки, подумай: - як учні повинні поводитися на уроці, які звички культурної поведінки для цього потрібно спеціально виховувати, а які з уже наявних – лише закріпити. Пам’ятай, якщо педагог не виховує в учнів певної системи корисних звичок, то на їх місці найчастіше виникають шкідливі звички. З перших уроків виробляй у вихованців стереотип поведінки, формуй і позитивні навички;
  •  Які види робіт будуть використані і виконані учнями на уроці, що необхідно зробити для того, щоб завдання виконувалися технічно грамотно, яка спеціальна підготовка для цього потрібна? Пам’ятай: більшість різних порушень на уроці відбувається через недостатню завантаженість учнів корисною, цікавою роботою. Особливо важливими є два елементи: чому навчаться вони, виконуючи ті, чи інші завдання, та до чого привчаться в процесі цієї діяльності.
  • Важливе завдання вчителя – передбачати ситуації, які виникають на уроці. Пам’ятай: помилці легше запобігти, ніж виправити її.
  • Вчися вислуховувати учнів до кінця навіть тоді, коли, на твою думку, вони помиляються, чи у тебе обмаль часу. Пам’ятай: кожен вихованець повинен знати, що ти його вислухаєш.
  • Пам’ятай: основне призначення оцінки – правильно визначити результати навчання учнів, їх навчальні досягнення, динаміку зміни успішності. Без вимог педагога неможлива організація навчальної та суспільно корисної діяльності учнів. Здебільшого протягом 45 хвилин уроку вчитель ставить перед своїми вихованцями близько 100 вимог. Пам’ятай слова А.С.Макаренка: «Без щирої, відкритої, переконливої, гарячої і рішучої вимоги не можна починати виховання колективу». Вимоги мають бути послідовними. Слід добиватися обов’язкового виконання їх від усього класу, не забуваючи про повагу до особистості учнів. Наполегливо оволодівай навичками самоаналізу уроку.
  • Пам’ятай слова В.О.Сухомлинського: «один із секретів педагогічної творчості полягає в тому, щоб пробудити в учителя інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи. Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху». Однією з важливих умов досягнення педагогічної творчості є вміння глибоко аналізувати весь комплекс як власної навчально-педагогічної діяльності, так і діяльності своїх колег, оцінювати різноманітні аспекти шкільного життя, здійснювати творчий пошук шляхів подолання труднощів у спілкуванні.
  • Пам’ятай: ведення щоденника з перших кроків твоєї педагогічної діяльності дасть змогу активізувати внутрішній діалог із самим собою, сприятиме розвитку педагогічної думки – відвертої, самокритичної, творчої.
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz